Kau Dan Aku - Akim AF7

Sunday


Tajuk Lirik/Lagu: Kau dan Aku
Artis: Akim & Mila
Akim:
Pertama kali kita bertemu
Terpanaku melihatmu
Kurasakan kehangatan
Yang kau berikan untuk diriku.
Mila:
Aku juga merasakannya
Indahnya suaramu luluhkan hatiku
Nada-nada indah lagumu
Membuatku selalu terbayang kamu
Akim: Kini kita
Mila: Bahagia bersama
Akim: Dalam suka
Mila: Atau dalam duka
Akim: Sebuah ucapan janji yang tak pernah berubah
Akim & Mila: Bersama kau dan aku untuk selamanya
(Akim & Mila)
Kau dan aku, dalam cinta
Bahagia yang tiada terkira
Kau dan aku sampai nanti
Sang waktu pun takkan memisahkan, Kau dan aku
Akim: Saat nanti bila memang sudah tiba waktu yang ditunggu
Mila: Ku kan menanti saat indah jangan biarkan berlalu percuma
Akim: Percayalah kekasihku dirimu dalam hayalanku slalu
Mila: Akupun merasakan yang sama, tak dapat kuberpisah darimu
Akim: Peluk aku
Mila: Betapa hangatnya
Akim: Tak ku lepas
Mila: Walau pun sesaat
Akim: Bahagia yang ku dapat hanya dari dirimu
Akim & Mila: Bersama kau dan aku selamanya
(Akim & Mila)
Kau dan aku selamanya
Nada-nada indah ku nyanyikan
Kau dan aku dalam cinta
Bahagia bersama slamanya
Mila: Diam-diam kau melihat cintaku
Akim: Hanya untuk kamu tiada yang lain
Mila: Buanglah keraguan yang ada di hatimu
Akim: Yakinkan hati kita selamanya
(Akim & Mila)
Kau dan aku dalam cinta
Bahagia yang tiada terkira
Kau dan aku sampai nanti
Sang waktu pun takkan memisahkan
Kau dan aku (Kau dan aku..)
Selamanya (Selamanya..)
Kau dan aku (Kau dan aku..)
Selamanya (Selamanya..)
Kau dan aku (Kau dan aku..)
Selamanya (Selamanya..)
Kau dan aku (Kau dan aku..)
Selamanya (Selamanya..)
Untuk kita.. oohh..
Untuk Kita….. oooh..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

votes

aku

ads links

facebook login


Premium Blogger TemplateProfessional website templatesBlog DesignHTML Templates for $49 by TemplateOvenDomain Name Registration and Web Hosting UKGot a nice template....what's NEXT???  Create your own website with Doteasy!!Digging deep into marketingSprout Social - Social Media Tools for BusinessHostMantis - Cheapest Web HostingCreate videoblogs with automatic updates!
Spacer

count

Labels

buzz to follow me with ip

Powered By Blogger

LyRiCs SoNg

Which songs are your interests?

Popular songs lyrics

chat box

translation

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com
Powered by Blogger.

dukesnow chat