Lebih Dewasa - Hafiz AF7

Sunday


Tajuk Lirik Lagu: Lebih Dewasa
Artis/Penyanyi: Hafiz AF7
Hari ini tak seindah
semalam aku ceria
kini bertemankan kecewa
malunya nak bersua
Sememangnya aku bersalah
ku pertaruhkan percaya
yang kau berikan
kini dah tercalar
tidak aku sengaja
mahu mengundang luka
Kasih kita
tak terlepas dari gembira dan kecewa
sandiwara dunia
nanti bila aku hilang punca
usah dikau tiada
yang pastinya aku bukan mengada
Hidup ini tak semudah
seperti yang direncana
padan muka bila dah terkena
malu untuk bertanya
dalam jaga dilena
Kasih kita
tak terlepas dari gembira dan kecewa
sandiwara dunia
nanti bila aku hilang punca
usah dikau tiada
aku bukan sempurna
Kasih kita
tak terlepas dari gembira dan kecewa
menjadikan kita lebih dewasa
Tidak aku sengaja
maafkanlah segala
kasih kita tak terlepas dari gembira dan kecewa
sandiwara dunia
nanti bila aku hilang punca
usah dikau tiada
aku bukan sempurna
Kasih kita
tak terlepas dari gembira dan kecewa
menjadikan kita lebih dewasa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

votes

aku

ads links

facebook login


Premium Blogger TemplateProfessional website templatesBlog DesignHTML Templates for $49 by TemplateOvenDomain Name Registration and Web Hosting UKGot a nice template....what's NEXT???  Create your own website with Doteasy!!Digging deep into marketingSprout Social - Social Media Tools for BusinessHostMantis - Cheapest Web HostingCreate videoblogs with automatic updates!
Spacer

count

Labels

buzz to follow me with ip

Powered By Blogger

LyRiCs SoNg

Which songs are your interests?

Popular songs lyrics

chat box

translation

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com
Powered by Blogger.

dukesnow chat