tidurlah sayangku

Sunday


tidurlah gadisku sayang....
tidurah pejamkan matamu.....
tidurlah hilangkan semua resahmu...
tidurlah...................
tidurlah gadisku manja.......
tidurlah ku belai rambutmu.....
tidurlah disini menemanimu....
tidurlah..................
izikan aku.......
merinduimu........sepanjang malamku...
izinkan aku..........menjagamu....

dalam mimpimu....
aku kan menyanyikan lagu ku....
nanti kau selalukan tersenyum.....

tidurlah gadisku sayang...
tidurlah pejamkan matamu...
tidurlah hilangkan semua resahmu....
tidurlah.....
izinkan aku merinduimu.....
sepanjang malamku... izinkan aku ada disisimu...
setiap malammu...
ku pastikan semua terindah....
nanti kau selalukan tersenyum...
ooooooohhhhh.........
biarkan aku mengukirkan nama mu...
dalam mimpi .....ku ingin kau hadir...
segalanya kan ku pastikan.......
rindumu......

tidurlah....15x
sayangku....................

ciktidur.......
lirik duke princess snow....^_^
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

votes

aku

ads links

facebook login


Premium Blogger TemplateProfessional website templatesBlog DesignHTML Templates for $49 by TemplateOvenDomain Name Registration and Web Hosting UKGot a nice template....what's NEXT???  Create your own website with Doteasy!!Digging deep into marketingSprout Social - Social Media Tools for BusinessHostMantis - Cheapest Web HostingCreate videoblogs with automatic updates!
Spacer

count

Labels

buzz to follow me with ip

Powered By Blogger

LyRiCs SoNg

Which songs are your interests?

Popular songs lyrics

chat box

translation

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com
Powered by Blogger.

dukesnow chat